20 Ekim 2010 Çarşamba

Sempozyum bombaları! =)))


Efendiiiimmm.. Aslında şu an "Genç Bakış"  hazırlıklarında olmalıydım ama Allah halime acıdı! Sabah birilerinin sempozyum hazırlıklarıyla ilgilenmesi gerekiyordu ve o şanslı kişi ben oldum! =))
Eve gönderildim çok şükür.. 


Bu sempozyumda sadece sunum yapıp oturumlara giren bir katılımcı değilim, çünkü ev sahibiyiz... Düzenleme kuruluyuz.. Haliyle sunumlar dışında da pek çok görev üstleniyoruz. 
Benimkilerden ilki kayıt masası.. 


Para işleri, kayıt işleri falan.. Pis işler aslında.. Bir sürü insanla para muhabbetine girmek o kadar hoş değil yani.. Ama işin güzel tarafı bu bi sürü insanın bi sürü ilginçliklerinin olması..
Çok büyük dumur anları vardı ilk iki günümüzde! 
 Hepsini anlatamayacak kadar bitkinim sanırım ama bi tanesini anlatsam hepsine bedel zaten.. ,
Yeter de artar bile...
Durum şöyle gelişir;
Morelma kayıtmasasında beklerken son derece panik bir kız masaya yaklaşır.. 
Ve sorar..

facebook katılımcısı: konuşma başladı mı?!?!
morelma: evet, katılımcı mısınız?
f.k.: evet.. 

 morelma: isminiz?
f.k.: ay hecelemem lazım şimdi! A... B... C... (burda ismin tamamı duyulur)
 
morelma: isminiz yok listede..
f.k.: benim ismim listede yoktur, FACEBOOK KATILIMCISIYIM BEN!...
 
morelma: ....?!!?!?!?.....

İtiraf ediyorum, bi süre kendime gelemedim.. "Allahım kör et beniğğğğ" şarkıları söylemeye başladım.. Günün sonunda canım arkadaşımla yaşadıkları konuşurken bazıları o kadar eski geldi ki.. 
Sanki bi hafta geçmiş gibi dedi Duygu...


Sanırım haklıydı... 

=))

Bu bir hafta gibi yaşanan bugünü en az bir hafta uyuyarak bitirmek vardı amaaa...
Aaaaahhh ahh!

1 yorum:

zoitsa dedi ki...

hahahahha yarıldım resmen yaa:)sabah sabah çok iyi geldi bu:)yazık kıza ama:)