6 Ekim 2010 Çarşamba

Eylil'den sonra ne vardı?!.. EKÜM! =))

Dün mutsuzdum biraz malumunuz..
Önceki gün beni mutsuz eden olay yüzünden iş çıkışı omuzlarım çökmüş bi halde, hırsımı kaldırımdan çıkara çıkara yürüdüm.. Biraz da acelem vardı..
Ne kadar mutsuz olsam daaa beni çooook sevdiğim iki kişi bekliyordu City's alışveriş merkezinde. Sevgili Finlandiya'lı misafirlerimiz ve uzuuun yatak haftasından sonra ilk iş günümdü Pazartesi. Erken kaçamadım.. Bütün gün onlardaydı aklım ve gerek sesli gerek yazılı olarak maydanoz oldum günlerine ara ara.. =)))
Neyse en nihayetinde bana yakın olmak için Nişantaşı'na geldiler. Hiç umudum yoktu bu buluşmadan aslında.  Ayçi'nin Eylil gelişinde eşkiyalık yapıp iki günü birden zapt ettiğimden bu sefer ısrar da edemicektim.. Ama gerek kalmadı..
Eküm'de de Ayçi haftası yarattık =))
Birbirimizi görmemiz yine biraz olaylı oldu aslında.. Alt kattan el sallıyoruz dediler ama çırpınışlarını benden başka herkes gördü! Dalin standındaki kızlar "Arkadaşlarınız şurda galiba" dediler..  "Yaaa evet.. Teşekkürler, kem küm.." diyerrek uçtum yanlarına..
Geçirdiğimiz süre çok uzun değildi ama bol dedikodu ve fotoğraf bizimleydi yine..
Üstelik sonundaaaa Ceydayla da buluşabildik! İstanbul'un iki ucunda oturan insanlar olarak bizi Samsun'dan gelen Ayçi'nin buluşturması çok acıklı! =))


Ayçi'yle yanak yanağa normal bi fotoğrafımız olsun dedik.. Ama sanırım senkronu tutturamadık! Bu sefer o gaayet dinlenmiş ve güzel, bense yorgun ve berbat görünüyorum! =)


Ama sonra normal fotoğraf sevdasından da vazgeçtik! =)


Klasiğimizi üçledikkk.. =)


İki fotoğrafçının fotoğrafını çektim bol bol! Hem de onların makineleriyle.. Ve evet itiraf ediyorum, çok zevkliydi ama elime yakışmıyoduuu! =))


Başkasına çektirirken bile niye böyle iki büklüm durduğumu anlamlandıramadık ayrıca.. =)))

Ayrılmadan önce metroda bööööyle kocamannn gülüyoduk hepimiz =))


Bu kadar değil fotoğraflar tabii ki.. İki fotoğrafçıyla sokağa çıkar da bu kadarla yetinir mi insan.. Diğerleri için Ayçi'yi bekliyoruz ailecek.. =))

9 yorum:

ayci dedi ki...

birşey söylemem lazım, hatta cok şey:

nedir bu acele?
yani ben aslında daha o gece yazarsın diye bekledim ama neyse ki üzerinden 2 gün zar zor gecmis olmalı senin icin.

ayrıca ben yine cekik cıkmısım bir fotografta. yok yani - bu benim sansasyonumu sarsıyor gibime geliyor :D

ayrıca nişantaşı bizim neyimize demiyor değilim?!?
hadi nişantaşını anladık da - allahım o metrobüs beni gebertti.
yeniden dogdum bir kac gün önce.

şimdi post yazmam lazım - acaba neden?!?
vicdan bu dayanmıyor...senin zamanlı postların benim yüküm oluyor.

aff afff....(of demek istemedigim icin AF diyorum - yoksa af edilmek gibi bir derdim yok) birde...seni seviyorum :)

ceydabural dedi ki...

kısacık zamandı ama çok keyıflıydı gerçekten ayci bizi bir araya getirdi birer uçta olsakta çantaları alamk için bahane buluşmamız var :)

fotograflar sahane :) bende yazıcam fotograf beklıyorum aycıden

Dilhan dedi ki...

birincisi ben tez canlı bi insan olduğumdan olabilir bu acele.. dua et canım sıkkındı, yoksa o gece anında yazmıştım biliyosun.. =)) ben de yazamadım diye vicdan yaptım.. gerçekten zor geçti.. tanıyosun artık beni iyice :P

yüklemedendir o çekiklik.. ayarlayamıyo olabilirim =))

ayrıca evet.. 10 senem maçkada geçti ama nişantaşı gezmem bırak iki eli, bi elin parmakları bile etmez.. ama hayatını kurtaran şeyleri de nişantaşında bulduk =))

metrobüse gelince, bu istanbul hikayeninde bi bombası olmalıydı diyy mi ama?!

aşkımızı burdan ilan etmemeliydik ama ben de seni seviyoruuuum! =))

koş post yaz bakiyim şimdi! yarın sabah görücem açar açmaz :P

Dilhan dedi ki...

ceydaaaa! ayçi bu ikili baskıya dayanamadı, yazıyooo! bundan sonra taktik bu =))) ayrıca en azından her ay bi çanta mı alsak napsak!? =))

ceydabural dedi ki...

hahhaa süper fikir :)
bence bız bu bahaneyle görüşelim belki ayci daha sık gelir istanbula :)

nergisce dedi ki...

:) ne güzel bi dostluk bu emm masaAllah demeli:))).
dilhan enerjine hayranim...

Dilhan dedi ki...

teşekkürler nerocuuum.. bence sen güzel bakıyosun, kalbinle bakıyosun. haliyle bizi de güzel görüyosun =)))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Mutsuz gününüz ne güzel bitmiş..

Dilhan dedi ki...

O.K.A.- MAVİ TUTKU; gerçekten çokk güzeldiii.. öyle olmasa eve gidene kadar ağlıyo olurdum zaten =)