17 Ekim 2010 Pazar

İddia ediyorum! Bu hafta bitmeeeez..

Bu hafta bitmez.. Öyle böyle değil.. Gerçekten bitmez.. 
He olur da biterse Cuma akşamından itibaren ipimi koparmaya hazırlanıyorum! 


Haftalık planımız şöyle.. 

Pazartesi.. 
Sempozyum hazırlıkları, akşam ise İstanbul2010 kapsamında düzenlenen İstanbul'un Saklı Türküleri konserimiz var. Bu konser, yıllardır gizli tutulan Ankara Devlet Konservatuarı Arşivlerinden elde edilen türkülerden oluşuyor.. Biraz tarihi bir durum yani..
20:00'da Cemal Reşit Rey'de..

Salı..
Sabah sempozyum başlıyor.. Öğleden sonra Müzik Biliminde Gençler Semineri'nde benim de sunumum var.. Biraz enerji toplamak için evimdeyim salı akşamı.. 

Çarşamba!!!!!
Ah şu Çarşamba... 
Müzikte  Temsil&Müziksel Temsil Sempozyumu'nun açılışı.. Bütün gün oturumlar.. Akşam Gala yemeği.. Daha da acıklısı saat 23:00.. Abbas Güçlü ile Genç Bakış ilk defa bir konservatuarda, İTÜ'de yapılıyor..  Oradayız haliyle.. Gece 03:00'da bitiyor ve ben ya okulda yatıyorum, ya da canım arkadaşım Duygu'nun başına ekşiyorum =))

Perşembe.. 
Sempozyum devam ediyor ama sabaha karşı okuldan çıkmış yorgun bi bünye olarak bendeniz ayakta uyuyorum.. Allah vere de çok sorumluluk yüklenmesem.. =)

Cuma.. 
Sempozyumun kapanış günü.. Akşama kadar sunumlar devam ediyor tabii ama inşallah akşam bitiyor... Burda yorgun ama mutlu suratlarla fotoğraf çektiriyoruz, ekipmanları topluyoruz falan..

Sonra?!

Beni tutabilene aşkolsuuuuun! =)) 

Haftasonu planlarımı ucuca ekliyorum.. Şimdiden saat saat doldurdum.. Yeter ki gelsin! =)

2 yorum:

fuly dedi ki...

hafta biter ama sende bitersin gibi görünüyo:) bence sen haftasonu için çok çok plan yapma oluruna bırak planların olmazsa hele şu yoğun haftadan sonra sonraki hafta hiç geçmez... Ya da ben haftaya karamsar mı girdim nedir :))

zoitsa dedi ki...

okurken bile yoruldum ben allah kolaylık versin mor elmam