26 Ekim 2010 Salı

Bi asıl bi suret.. =)

Bi asıl bi suret olsam mesela.. =) Suretim keyifsiz günlerde benim yerime işleri halletse..
Bugün hemen talep ediyorum böyle bi şeyi!
Keyifsiz günümdeyim.. 
Mıy mıy takılıyorum.. 
Bi sürü iş beni bekliyor, ben elimin ucuyla yapıyorum.
Sadece Perşembe akşamı olsun istiyorum.
Sessizlik boğdu beni biraz önce...
Birsen Tezer açtım.. Ama günüme uymadı.. Zuhal Olcay geçti aklımdan ama yok! O da değil aradığım.. 
Ne dinlesem ne dinlesem diye dolanırken Jehan Barbur geldi aklıma. Çok severim ben onun dingin sesini.. Birkaç şarkı dinledim.. 
Sonra...
En sevdiğimi de her zamanki gibi sona sakladım.. 
Ruh hastası mıyım acaba?! 
Böyle bi takıntım var.. Yemekte, kitapta, müzikte, filmde... Her konuda en sevdiğimi sona saklıyorum! =))
Neyse..
Şarkı başladığı anda yağmur dindi..
Hem de tam "Sen.. Yağmur sonrası..." derken! Elimi yanağıma koyup en az 10 kere dinledim şarkıyı.. Yetmedi, bi o kadar da klibini izledim! 
 Evimde olmak istedim bi an... 



Konudan bağımsız.. Bana bugün uzun zamandır kimsenin yapmadığı bi şeyi yaptı Duygu: ELMA ŞEKERİ aldı! =)))
Ben de onun diline güzeeel bi Jehan şarkısı doladım.. =) Çıkar ilişkisi içindeyiz kendisiyle çok fena..
Gerçi ne istersen yaparım deyip bi masajı bile çok gördü bana ama.. 
Neyyyssse... 
Yemeye kıyamadığım bi elma şekerim var şu an.. =))
 Yemekten sonra yesem mi napsam?!
=)

4 yorum:

ayci dedi ki...

buraya kontrol icin geldim.
amacim tamamlanmistir.
yine gidiyorum.

ayrica o suretten banada lazim...

Dilhan dedi ki...

kontrol ederken arada post yazsan.. olmadı fotoğrafları yollasan da ben yazsam.. =))) geç kaldım bak!

en yakın notere gidelim, yapsın birer tane.. ciddiyim!

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Merhabalar,
İlk ziyaretimiz ama son olmaycaktır.
Ve şu suretten bir tane de ben alayım lütfen.
Sevgiler...

Dilhan dedi ki...

birdamlacıkyagmur, her zaman bekleriz efenim.. =) ayrıca sureti bulduğum gün herkese sırrını vericem, insanlığa bi faydamız olsun =))