3 Ağustos 2010 Salı

Buldum'cuk!


Sanırım ben buldumcuk olma yolunda ilerliyorum hızlı adımlarla.. Hani evlendim ya.. Çoğu insanın yapıp bi daha da üstüne basmadıkları bi eylem hani.. Henüz çok yeni olduğundan mı nedir, üstüne basa basa söyleyesim var =)) Ev-len-dik! 
En çok korktuğum şey de başıma gelmedi zaten! Eskisinden farklı olmadı hiçbir şey.. Çabuk alıştık bir olmaya, birlikte yaşamaya..
Sadece bizim için değil, ailemiz,arkadaşlarımız için de geçerli bu! Onlarda alıştılar.. Bir kişi hariç.. Sanırım bir tek annem alışamadı bu duruma...Ben de annemsiz bir eve... Onun da çok kolay olmayacağının farkındaydık zaten ama..
Neyse, gözleri doldurmayalım! Ne diyordum?! 
Buldum'cuk!
Etrafımda sürekli "kocacım, kocacım" diye gezip evlilikten bahseden kadınlara laf ederken, onlardan biri mi oluyorum acaba?! 
=))

                                                            

  notcuk: imzası çıkmamış ama ceyda'm çekti bu fotoğrafımızı..
favorilerimden.. 
=)))


4 yorum:

sünter dedi ki...

Sevgili mor elma:)
su aralar anneni en iyi anlayanlardan biri olabilirim:(
size mutluluklar diliyorum ve bir ömür boyu o güzel enerjinizin hic tükenmeden etrafiniza isiklar sacmasini temenni ediyorum.

Gördügüm en sevecen cifte sevgilerimi gönderiyorum:)

Dilhan dedi ki...

Sünter teyzecimmm,

çooook teşekkür ediyoruz.. gerçekten annemin halini en iyi siz anlarsınız. aylini de en iyi ben.. =))

tekrar tekrar teşekkürler bütün güzel dilekleriniz için.. öpüyorum sizi çoooook! =)))

Chilek dedi ki...

aaa ben bu fotoları Ayci'den biliyorum:)) Hemen takipleyelim ama diğmi?:)

Dilhan dedi ki...

Evettt... Çok mutluyum şu an! O gelin benim çığlıklarımı biri duydu! =)))