16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bahsetmemeliyim diyorum, olmuyor! Anneeee kocam meşhur oldu! =)

Ya bakın gerçekten kendisinden bu kadar çok bahsediyor olmaktan rahatsızlık duyuyorum bazen.. Yapmacık gelir insanlara sus diyorum kendime ama mecbuuuuruuum! 
Sevgili kocamın engellenemez yükselişi devam ediyor! 
Kendisi fazlasıyla Türkçe'ye önem verir. 
Arkadaşlar arasında TDK A(li) R(ıza) K(onan) olarak anılır, o derece..=)
Geçen Ocak ayında ikinci evimiz Sapa'da gazete okurken yine böyle bir şeye takılmıştı..
Haberde Arnold Schwarzenegger'den "aktrist" olarak bahsedilmiş. Bizim bey de buna çoook gülmüş,"Koskoca aktöre aktris demişler, onu da yanlış yazmışlar yahuuuu" diye dalga geçmişti..
Bununla kalmamış, yememiş, içmemiş (ya da yemiş içmiş, bilmiyorum) gazeteye okuyucu yorumu yollamıştı.
Ve bugün cevabı gelmiş! 
İşte burda;


Bu arada evde hala Cumartesi lanetleri devam ediyor.. Haftasonu yoğunluğundan yazamadım; bu sefer de çift camın teki çatladı orta yerinden..  Ona da nazar dedik geçtik ama, bu gidişle bir yıl olmadan ev elimizde kalacak diye korkuyoruz.. =)

Hiç yorum yok: