24 Kasım 2010 Çarşamba

Zavallı bir araş. gör.'ün ilk öğretmenler günü..


Çok zavallıydı çokkk.. Daha zavallı bi ilk öğretmenler günü olamazdı..
Genel bir kanı var ya hani.. 
Üniversitede hocaysan öğretmenler günü seni bağlamaz gibi.. 

YOK ÖYLE BİR ŞEY.. 

Adı üstünde biz zavallılar da "öğretim elemanları" olarak öğretme işiyle meşgulüz.. Lütfen kurtulalım bu kavram karmaşasından, başka akademisyenlere yazık olmasın :P 

Şimdi her şey şöyle başladı.. Sabah bölümümüzün temizlik görevlisi kapıda sarılarak kutladı öğretmenler günümü ilk... "Minik öğretmenim beniiiiiğğğm" diyerek.. 
Oysa benimle yaşıt yeni bir araştırma görevlimiz daha vardı ama kimse onu "minik" diye sevmiyordu.. 
Neyse boyuttandır dedik, arkası da aynı "minik öğretmen" sıfatına eklenen kutlamalarla geldi.. Benim hocam olan, lisansta hatta lisede dersime girmiş insanlar öğretmenler günümü kutlarken, bi bomba bölüm sekreterimizden geldi.. "E hadi gel seni de öpiyim, sen de hoca sayılırsın!" HÖNK?!
Ulan! Yan odadaki 5 yaş büyük araştırma görevlilerinden farkım ne beniiiiim!? 
Neyse alıştık o hallerine, güldüm geçtim..
Arkadan bi telefon..

Sevgili kocam! Öğretmen olan annesine çiçek yollamıştık, gitmemiş, çiçekten sonra mı kutlasak, önce mi arasak şeklinde heyecan içinde sorularını sıraladı.. Amma ve lakin onun da aklına gelmedi kutlamak.. Hatırlatmaya çalıştım, "24 Kasım Öğretmenler günü işte, bizim özel bi günümüz değil ki.." dedi kendileri!.. Fesuphanallaaaah.. "Kocacım ben de öğretmen sayılırım amaaaağğ" yakarışımdan sonra utandı accık, üzüldü, kıyamadım =) 

Arkadan elinde bi buket çiçekle arkadaşım geldi! Heeeeeh dedim, ince arkadaşım benim, bi onun aklına gelir zaten! Kalktım gülerek, "Çiçekler bana mıııı?!" dedim... 
Ve arkası yine bi hezimet.. 
"Yooo, X hocama aldım, sana da alıcaktım ama ikisini birden taşıyamam diye vazgeçtim" dedi.. Arkadaşım! İnsan iki küçük buket alır, ya da X hocasına almaz, arkadaşının ilk örtmenler gününde alır.. Yooookk.. Akabininde çok sevdiğimiz bi başka hocamız geldi, "İnsan bari bize de yolardı bi iki  dal" sitemine canım arkadaşımın cevabı daha da korkunçtu!!! "Size yoluk yoluk verirsem X hocama yoluk çiçek mi götürücem!?!"
Ulan arkadaşım (bak nası uyuz olduysam aynı yazıda iki ulan kullandım)! X hocana yoluk çiçek vermemek için bize yoluğunu bile vermiyosun ya, aşk olsun! 

Arkadan çiçeğin sahibi X hoca diğer hocaların öğretmenler gününü kutladı, bana dönüp darısı başına demesin mi?!

Allahım bi günde bu kadar ezilmek reva mı?!

Hocam darısı başına dedi, kocam hiç konduramadı, en yakın arkadaşım yoluk çiçeğe bile layık görmedi, sekreter öğretmen sayılırsın dedi....

Annemm... O da unuttuuuuuuu!!!! İnsan kızının ilk resmi öğretmenler gününü unutur mu anneeeeğğğğ diye sitem ettim ona da.. Üzüldü kıyamam, o üzülünce ben daha çok üzüldüm..  

Ama günün finalini kocam kendini affettirme çiçeğiyle öğretmenler gününü birleştiren bi çiçekle aldı gönlümüüü.. =)))  Kıyamammm.. 


Cıııııkkkk! Bu kadar ezik olucaksa seneye 24 Kasım hiç olmasıııııın! =)))

8 yorum:

sünter dedi ki...

Yaa sen öyle yaramaz cocuklar gibi olursan kimse seni ögretmen olarak algilayamaz ki:)
hala zipir bir ögrenci gibisin (iyikide öylesin ya)
Hani söööyle agir endam takilsan da....
Amanin neyse daha fazla yazarsam özürüm kabahtimden büyük olacak.

Sahi sende ögretmendin degil mi?:)) (tamam sustum)

Canim Dilhanim yazini okurken öyle güldüm ki esim tuhaf tuhaf bakti bana:)

Canim ögretmenim seni kocamaaaan kutluyorum.
Iyiki varsin iyiki ögretmensin keske tüm ögretmenler senin gibi olsa.
Cumhuriyetimizin koruyuculari sen ve senin gibi ögretmenler var oldukca benimde ümitlerim hic tükenmez.

Öpüyorum canim seni

pofiş♥ dedi ki...

bende sana kıyamam canım...

öğretmenler günün kocaman kocaman kutlu olsun en büyük örtmen! *_*

Syhn dedi ki...

ay o kdr öğretmen arkadaşım var hiç birinin ilk öğretmenler günü hatırlamadığımın farkına vardım, demek böyle bir öküzlükte ben yapmışım.. onlar da böyle acıklandılar mı acep :))
ya bir dee.. şimdi akılma geldi kutlamadığım öğretmenler arkadaşlar yaa.. off tüff :/
senin ki kutlu olsun ama .. geç oldu kusura bakma :)

morelma dedi ki...

"canımmmm sünter teyzem sen de miiiiii?!" dicektim tam ama yorumun sonunda öylle bi duygulandım kiii.. sarılasım geldi çokk.. asıl bizi böyle yetiştirmeyi bilen annelerimiz iyi ki var..

bu arada diğer söylediklerinin hepppsinde haklısın, ne geliyosa başıma şu zıpırlıktan geliyo zaten =) senin o kadaaar güldüğün şeylerin hepsini bi gün içinde yaşadım! =))))

morelma dedi ki...

pofiş; teşekkür ederimmm..

syhn; utan kendinden valla, kesin aynı şeyleri hissetmiştir o arkadaşların da.. ikinciyi unutsan neyse de, "ilk"leri unutmicaktınnnn =))) kutladığın için de teşekkür ederim canım benimm =)

ayci dedi ki...

först of ooaaall:

eve zırt pırt cicek giriyor - dibinizdeki cicekciye söyleyin indirim yapsın artık.

ayrıca bir eziklik daha:
AKLIMIN UCUNDAN GECMEDİN :D :D


ama nasıl desem...kıyılmaz ki sana...
neyse dilhan hocası günü belirleriz bizde. hem herkesin günü olan gün senin günün olamaz ki..ne farkın kalır hocam.

morelma dedi ki...

birincisiiii çiçekçi artık kocamı hal hatır sormaya gitti sanıyo, ciddiye almıyo, o derece kankayız! =)

ikincisi.. biliyodum zaten! seninle ilgili bi beklenti içinde değildim allahtan.. yıkılırdım yoksa! =)

veeee son olarak.. hangi günü dilhan hoca günü yapıyoruz de bakem =)

ayci dedi ki...

30 Şubat iyi mi?