12 Kasım 2010 Cuma

Sekiz artık bizimle.. =)

Aslında  bi çanak çömlek yapım postum kalmıştı ama Kapadokya maceraları beni bile baydı.. 
Ööööf yeter dedim..
Boşverin şimdi siz onu!
Bu hafta evimizin yeni bir ferdi oldu.. 
"Sekiz"
=) 

8 bizim için özel bir sayı.. O kadar ki "birilerinin" bile 8'i oldum tesadüfen.. =))  
Hem bu özellikten hem de tipi benzediğinden Sekiz koyduk adını.. 

İşte "Sekiz" bu.. 

Allahım ne korkunç bi fotoğraf olmuş =) Okulda bu kadar oldu ama..  =) 

Kendisi ayın 8'inde geldi bana.. 
Ayçi'nin aldığı bambudan sonra -ki onun da adı eylil- ikinci canlım kocamdan... 
Bir Bonsai!

Çoook anlamlı bi hediyeydi benim için.. 
AMA..

Ben nasıllll bakarım bi bonsai'ye?! Kendisi çiçek bakımında "advanced" düzeyde bi çiçekmiş!
Kabusum oldu, bu kadar anlamlı bi çiçeği öldürmemeliyim.. 
Artık ismi de var, duygusal bi bağ da kurduk.. 

Bambu'nun etkileri yeni geçmişti oysa ki.. Alışınca "Seni yaşatıcam" modundan çıkmıştım.. 
Şimdi tekrar o haldeyim.. 
Biri beni kurtarsıııııınnnn! =)

Ama Sekizcim sen  üzülme, seni yaşatıcam :P

6 yorum:

zoitsa dedi ki...

benim de almam lazııımm..

Dilhan dedi ki...

ufff biraz okudum da bakımı cinsine göre bile değişiyomuş! cinsi ne acaba?! zoi çok cahilim çiçek böcek konusunda bennn.. :S

elif dedi ki...

ben de geçen hafta orkide aldım o da çok nazlı bi canlıymış sağolsun.gözünün içine bakıyorum çiçeklerini dökmesin diye.
bitki konusunda bende yeteneksizim, kaktüsüm bile kurudu:)

Dilhan dedi ki...

elif o orkide tam bela! çoook güzel bi orkideyi öldürdüm geçen sene. Köklerini budarsan ve kökleri aydınlıkta kalırsa dökülse de tekrar çıkıyomuş ama ben kendi kendine çıkıcak diye beklerken gitti zavallım =) yani bende teori var da pratik sıfır! =))

ayci dedi ki...

sekiz güzeldir.
sekiz.
ben cok sevdim mesela sekizimi.
hele bir evime gideyim...
sekizle fotograflarim var biliyormusun :)
cok güzel yakisiyor.

Dilhan dedi ki...

ayçiiiii'm, o sekizli fotoğrafları görmek istiyorum.. yaşasın sekizzz... =)))